(Created at 24-07-2025)

Hmm ja soms is dat wel vet om te doen denk ik haha laat ik maar eens een leuk filmpje erbij pakken ofzo

Schiet me te binnen: waarom maak ik niet meerdere contents: guest/member/admin? Niet ingelogd? Guest. Zonder links hier. Member/admin? Met links. Ik zeg maar wat haha hoe ga je dat nou inprogrammeren? Het wordt echt tijd om een WebsiteService oid op te zetten volgens mij!! Die al die shit regelt

Camera tracking

Ja, dat is een mooi begin, je kan de camera selecteren, dan voeg je een zg. constraint toe en wanneer je je object selecteert, dan kan je je camera tijdens het verplaatsen met G gericht houden op je obejct. Maar... je kan niet alle hoeken en gaten bereiken op een simpele manier op deze eh... manier. Maar het begin is er!!!!!

Deze link hier laat het moi zien trouwens...

We kunnen dat oplossen doo reen Empty te maken in de vorm van een sphere en dàt te gebruiken ipv het object. Voila! O ja... kut... we moeten een path hebben om die camera eroverheen te rammen. SHIFT-A dan Curve en dan Path. Hehe... Tjongejongejongejonge!

Goed, path is gemaakt (er vanuit gaande dat je de afgelopen cursussen hier gewoon een keer heb zitten opletten!!!!!1!1ONEONENOE) en dan een extra constraint met Follow Trackl Path, dan de Target (de curve, DUH)

...en dan gaat het veel te snel

Nu moet ik in ijltempo selection to cursor doen maar het erge is: IK MOET DE CONSTRAINTS OMWISSELEN ANDERS KIJKT DIE CAMERA MIJN AAPJE NIET AAN!!!!! Oke oke, dan doe ik dat maar, jemig! Gedoel!

en nou is er weer een domeinnaam verlopen!!! Kutzooi, ik WIST het!!!

Curve, Edit mode, vertex selecteren, SHIFT-S Cursor To Selected, Dan uit editmode, SHIFT-S en Selection to Cursor. 

Beweging (animatie)